Bu Blogda Ara

21 Eylül 2013 Cumartesi

Flamenko’nun Hayatıma, karakterime kattıkları


  • Farklı bir kültürü tanıma merakı uyandırdı
  • Başka bir sosyal çevrem oluştu
  • Daha özgür bir hayatım oldu
  • Kendi işimin patronu oldum
  • Ayaklarının üzerinde durmanın ne demek olduğunu öğrendim
  • Korkularımın üzerine gittim
  • Monoton olan yaşamımın monotonluğunu kırdım
  • Egolarımın farkına varıp, bunları birer birer sevgiye dönüştürme niyet ettim
  • İnsanlarla nasıl iletişim kurmam gerektiğini öğrendim
  • Bildiklerimi aktarmayı öğrendim
  • Paylaşmayı öğrendim
  • Hedefe ulaşmanın ne kadar zorlu bir süreci olduğunu ve bu süreçte emeğin,çabanın  önemini anladım
  • Kendimi sevmenin önemini fark ettim
  • Kendim olmaya niyet ettim
  • Kendimi olduğum gibi kabul etmeden gerçekten özgürleşemeyeceğimi fark ettim
  • Hiçbir şeye körü körüne bağlanmamak gerektiğini, yaşamın akışına ayak uydurmak gerektiğini, direncin zarar verdiğini öğrendim
  • Ritm duygumu geliştirdim
  • Bedenimin farkına vardım ve bedenimi daha fazla sevmeye başladım
  • Herkesin özel olduğunu ve tek olduğunu anladım ve bu dansın herkeste başka şekillendiğini gördüm, anladım, kabul ettim
  • Mutlu bir birey, huzurlu, sevgi dolu, içindekiyle bütünleşmiş biri olmaya karar verdim ve bunun yollarını aramaya niyet ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.