Bu Blogda Ara

18 Ekim 2013 Cuma

Hayal ettiğiniz böylesi bir oluşum mu?

Yeni oluşumlarımız hakkında bir yazı yazmak ihtiyacı hissettim. Yola çıkma nedenimi,aklımdaki fikirleri, felsefemizi, hedeflerimizi, hayallerimi, vizyonumu sizlerle paylaşmak istedim ki bizimle birlikte yol almak, paylaşmak, katkıda bulunmak isterseniz ya da sadece vakit geçirmek isterseniz, nasıl bir  oluşumun içinde yer alacağınızı daha iyi kavrayabilin istedim.  Farkındaysanız bazen "biz "bazen "ben " olarak yazıyorum. Çok uzun bir zaman hayallerim ve hedeflerim oldu ve tüm bunlarla ilgili olarak bir vizyon geliştirdim. Tüm bunlar kalabalık içerisinde yanlız hissetmem sonucunda doğdu. Ancak yanlız olmaya ve devam etmeye hevesim yoktu. Sadece kafamdakileri aktarabileceğim, paylaşabileceğim bir ortam olmadı. Bulunduğum ,çalışmış olduğum hiçbir kurumda,toplulukta ya da grupta biz olgusunu hissedemedim. Tüm yaşananlar ve tecrübeler beni insanların kendilerini daha fazla değerli hissedebileceği, daha fazla birlik hissini yaşayabilecekleri ,  kişisel hedefler yerine, başkalarına katkı yapmak üzere hedefler koyan bir liderle çalışabilecekleri, öğrenme,güven, güçlü bağlar ve ileri seviyede performans gibi bireysel ve kurumsal neticeler elde edilebilecek bir ortamın parçası olabilmeleri için bir sistem kurmaya itti. Vizyon,hayal,yola çıkma nedenim ve aklımdaki fikirler bana ait ancak yeni hedefleri birlikte koyup geliştirebiliriz.

Anlık getirilerin ötesinde uzun vadeli pozitif hedefler koymak, gelecek kuşaklara faydalı olacak bir miras bırakmak en büyük isteğim.
Gerek derneğimiz Azulmavi gerekse Melis Cangüler Dans ve Müzik Atölyesi bünyesinde bulunan eğitmenlerimiz, dernek takımlarında faal görev alacak olan üyelerimiz, ofis çalışanlarımız pozitif bir ortamda çalışıyor olmanın tüm artılarını yaşıyor olacaklar. 21. y.y. ilkeleriyle hareket eden;  Empati kurulan, negatife yoğunlaşmak yerine pozitifler üzerine yoğunlaşılan,affediciliğin ön planda olduğu, intikam ve kin duygularından arınmayı ve erdemli düşünceler ile destekleyici iletişimi ortaya çıkaran bir üslup kullanmayı destekleyen bir ortam. İnsanların önemsedikleri, destekledikleri ve ilerlemek için cesaretlendirildikleri bir ortam yaratmak hedefindeyim. 
Böylesi bir ortamda paylaşılacak şeyler hayatımızın her alanında fark yaratacak diye inanıyorum. Dans ve müzik hayattaki en güzel iki şey bence. O halde dans ve müziğin paylaşıldığı,öğrenildiği ortamın da huzur dolu, pozitif ve iyi niyetlerle idare ediliyor olması gerekiyor diye düşünüyorum. 
Sizler de böyle bir ortamda eğitim almak,paylaşmak, vakit geçirmek,sosyalleşmek veya çalışmak isterseniz bizimle irtibata geçebilirsiniz. 
Saygılar ve sevgilerimle,
Melis Cangüler

azuldernek@gmail.com
melisdanskursu@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.